Microsoft Dynamics CRM - ügyfélkapcsolat - kezelési rendszer

 

Megoldás a hatékony ügyfélkezelésre

 

A Microsoft Dynamics CRM ügyfélkapcsolati-kezelési megoldással a vállalat sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat.

 

A Microsoft Dynamics CRM a világ legnagyobb szoftvergyártójának stratégiai terméke, melyet a tradicionális kereskedelmi folyamatok korszerűsítése érdekében alkottak meg. A szoftverben a széles körű üzleti tapasztalatok ötvöződtek a legmodernebb integrált, innovatív, kiforrott informatikai technológiával. A megoldás könnyen integrálható más üzleti rendszerekkel, és a vállalat növekedését követve rugalmasan bővíthető.

 

A különböző vállalatok egyéni munkastílussal és sajátos kultúrával rendelkeznek, ráadásul ügyfélkapcsolataikat is eltérően kezelik. A Microsoft Dynamics CRM egy olyan rugalmas megoldás, amelyet gyorsan hozzá lehet igazítani a vállalat pillanatnyi igényeihez, miközben jól méretezhető platformjával képes követni az üzleti tevékenység bővülését. A felületek, űrlapok, riportok, munkafolyamatok testreszabásával a program teljes egészében a vállalat működéséhez igazítható és ezáltal a különböző ágazatokban tevékenykedő cégek részére is egyenértékű megoldást tud nyújtani. Legyen szó akár kereskedelemről, oktatásról, mezőgazdaságról, vagy a banki szektorról, ügyfeleink sikeresen használják az általunk eszközölt módosításokkal a Microsoft Dynamics CRM rendszert.

 

Napjaink bonyolult üzleti világát felgyorsult kommunikáció jellemzi, nehezebb versenyelőnyhöz jutni – megtartani - mint valaha. Az üzleti siker záloga az ügyfelek és a piac minél mélyebb megértése. Az eredményesség végső soron azon múlik, hogy a vállalat képes-e kellő gyorsasággal, szakértelemmel és magabiztossággal reagálni ügyfeleinek újabbnál újabb igényeire és versenytársainak állandóan változó stratégiájára. A szoftver feladata, hogy az információ technológia eszközeivel járuljon hozzá a felhasználó ügyfélkezelési folyamataihoz.

 

 

 

  • A Microsoft Dynamics CRM ügyfélkapcsolati-kezelési megoldással a vállalat sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat.
  • A Microsoft Dynamics CRM teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás.
  • Számtalan eszközével és lehetőségével a felhasználó világos képet alkothat ügyfeleiről a legelső kapcsolatfelvételtől egészen az értékesítést követő támogatásig.
  • A marketing, értékesítési, és ügyfélszolgálati modulokat tartalmazó Microsoft Dynamics CRM gyors, rugalmas és gazdaságos megoldás, amely az összes üzleti folyamat hatékonyságának következetes és mérhető javítása mellett szorosabb kapcsolatot tesz lehetővé az ügyfelekkel, és fokozza a vállalat jövedelmezőségét.
  • A Microsoft Dynamics CRM célja nem csupán az ügyfelek megszerzése, hanem hosszú távú megtartása a kapcsolat folyamatos ápolása révén.
  • Segít az üzleti sikerek növelésében, a hatékonyabb értékesítés és célirányosabb marketing kialakításában.
  • Fejlettebb vevőszolgálatot alakít ki, elősegíti az ügyfelekhez kapcsolódó szolgáltatások ütemezését.
  • Microsoft Dynamics CRM ügyféltámogatási funkcióinak köre megfelel a középvállalatok igényeinek, de alkalmazhatják a kis és középvállalkozások, illetve a nagyobb vállalatok egyes részlegei is.
  • A szoftver nem csupán az ügyfelek, hanem a felhasználók érdekeit is maximálisan kiszolgálja a hatékonyabb munkavégzés érdekében.

 

 

A MODERN ÜZLETI ELVÁRÁSOKNAK MEGFELELŐEN

 

Napjainkban alapfeltétellé vált a vállalati folyamatok ellenőrizhetősége, vezérelhetősége, mérhetősége, biztonságossága. A vállalatirányítási szokásokon, szabályzatokon és törvényi korlátozásokon túl, számtalan ki nem mondott elvárásnak is teljesülnie kell. A Microsoft Dynamics CRM átgondolt és kiforrt megalkotása révén, hatékonyan elégíti ki a legszigorúbb üzleti és döntéshozói igényeket is.

  • Korszerű, kereskedelemi tevékenységet újraszervező és hangoló módszertan.
  • Gyorsaság, rugalmasság és költséghatékonyság jellemzi a rendszert, már a bevezetés pillanatától kezdve.
  • Széles körű testreszabhatóság a legbonyolultabb folyamatokat kezelő felépítésű vállalatokra is.
  • Rendkívül fejlett felhasználói felülete igazodik a felhasználó munkastílusához. Átlátható, barátságos, felhasználói működtetése egyszerű, nem igényel mély informatikai ismereteket vagy hosszan tartó tanulást.
  • Számos pénznem és nyelv támogatása az eltérő nemzetiségű üzleti partnerek és munkatársak érdekében. Az alkalmazás jelenleg 11, később várhatóan 26 nyelven lesz elérhető.
  • Igazodás a szabványos ipari technológiákhoz a minőségbiztosítás jegyében.
  • A rugalmasan bővíthető és biztonságos .NET platformra épülő termék kihasználja a szabványos eszközök és technológiák – köztük a Microsoft SQL Server™, a Microsoft BizTalk® Server és a Microsoft Visual Studio® – nyújtotta lehetőségeket.
  • Igazodik a meglévő vállalati rendszerhez és infrastruktúrához, könnyen és gyorsan telepíthető.
  • A Microsoft Dynamics CRM segítségével a vállalatok szabványosíthatják és összevontan kezelhetik ügyféladataikat, függetlenül azok létrehozási vagy tárolási helyétől.
  • A Microsoft fokozott biztonságot nyújt a vállalatoknak, és emellett a felügyelet is egyszerűbb.
  • Az üzleti adatok biztonságos kezelésére, tárolására, illetve bizalmas jellegének megőrzésére alkalmas platform gondoskodik az ügyféladatok épségéről.

 

Globális lehetőségek

 

A rohamos piaci verseny és óriási egyesült piacok miatt, már középvállalkozások esetén sem elegendő a pusztán regionális szinten való üzletviteli gondolkodás. Leányvállalatokkal és közös tulajdonban lévő partnercégekkel kell dolgoznunk. A kisvállalkozások kivételével szinte már csak elvétve fordul elő, hogy cégünk raktározási egységei, irodái és területi képviseletei egy adott telephelyre összpontosuljanak. Az eltérő osztályok térségbeli elhelyezkedésének munkáját hatékonyan össze kell tudnunk komponálni.

 

  • A rendszer képes szervezetté tenni többvállalatos – vagy leányvállalatokkal rendelkező – üzleti architektúra munkáját. A z üzemeltető szervezetek egyazon kiszolgálón futtathatják a Microsoft Dynamics CRM különálló példányait a hatékonyabb együttműködés érdekében. Ez a megoldás számottevően csökkenti az üzemeltetési költségeket. Javul a hardverek kihasználtsága, ésszerű erőforrás felhasználás és egyenletesen megoszló terhelés valósul meg.
  • Egységes üzleti folyamatokat alakíthat ki a rugalmas üzleti automatizálási eszközök révén, melyek a Windows alapját is képező WWF folyamatkövető alaprendszerre épülnek.
  • A globális munkát támogatja a számos nyelvi verzió és használható pénznem.
  • Pontosan modellezheti vállalatát az üzleti objektumok közötti összetettebb kapcsolatok elemzése és kezelése segítségével.
  • Az alkalmazások és az információk integrációját webes szolgáltatások segítik, amelyek a vállalaton belüli rendszerek és platformok, illetve a külső partnerek és ügyfelek között létesítenek szerves kapcsolatokat.

 

Bevált technológiák egyesítése

 

A Dynamics CRM mint a Microsoft stratégiai terméke, tartalmazza mindazon technológiai megoldásokat, melyeket ma az informatika csúcsának tekinthetünk. A rendszer tervezésekor a világ legnagyobb szoftverfejlesztője valamennyi szükséges és ésszerű innovációs tapasztalatát és technikai megoldását egyesítette a Microsoft Dynamics CRM-ben.

  • Átgondolt, mély integráció a Microsoft termékpalettával. Az Office kompatibilitás révén lehetővé válik a feladatok, naptárak és bejegyzések összehangolt kezelése és szinkronizálása a tervezhetőség javítása
  • Beépített varázslók, jelentések az önálló munkavégzés érdekében.
  • Egyszerű adatkezelési és adatmenedzsment funkciók a végeláthatatlan irodai feladatok sebességének gyorsítása végett. Könnyített riportolási lehetőségek, előrejelzések, kötegelt feldolgozások, egyedi keresési funkciók.
  • Probléma esetén a továbbfejlesztett diagnosztikai és hibaelhárítási eszközök révén a műszaki hibák rendkívül gyorsan megoldhatók.
  • A hibatűrés és a tartalékrendszerre való automatikus átváltás biztosítja a hosszú üzemidőt és a folyamatos rendelkezésre állást. A Microsoft Dynamics CRM fürtözött webes, adatbázisos és e-mail kiszolgáló környezetekben is telepíthető.
  • Vállalaton belüli és azon kívüli rendszerekkel való zökkenőmentes együttműködés, valamint a legmagasabb fokú megbízhatóság, méretezhetőség és biztonság.

 

Alkalmazkodik a felhasználó munkastílusához

 

Az esetek többségében a felhasználók nehezen barátkoznak meg egy új informatikai rendszerrel. Időt vesz igénybe a működés megtanulása, még hosszabb időt a spontán ösztönös működtetése. A Microsoft Dynamics CRM a jól megszokott színvilággal és más programoknál használt ismerős ikonokkal könnyíti meg a tájékozódást. A felhasználó nem egy ismeretlen kezelőfelülettel találkozik, már az első alkalommal sem. A szoftver számos kényelmi szolgáltatást és beágyazott lehetőséget kínál, hogy munkatársai a lehető legegyszerűbben és legrövidebb idő alatt ki tudják használni a program nyújtotta lehetőségeket.

  • Egyszerű kezelhetőség, átláthatóság, megbízhatóság.
  • Magától értetődő, ismerős Microsoft kezelőfelület számos új funkcióval, személyre szabva
  • Mentesül a monoton adatkezelési munkától.
  • Gyorsabb munkavégzés, csökken az adminisztrációra fordított idő és a leterheltség érzet.
  • Kollégákkal való hatékonyabb munkakapcsolat, adatok és esemény megosztásának lehetősége.
  • A beépített intelligencia leegyszerűsíti és automatizálja a hétköznapi rutinfeladatokat.

 

Az Ügyfél szempontjából

 

Az erősödő piaci verseny vevőinkre és partnereinkre nézve rendkívül sok választási lehetőséget biztosít. Fontos, hogy új ügyfeleket tudjunk szerezni, a meglévőket pedig igyekeznünk kell megtartani. Partnereink belénk vetett hitét az határozza meg, miként vagyunk képesek elvárásaiknak megfelelni, igényeiket minél körültekintőbben kielégíteni.

  • A kedvező cégimázs és felkészültség elégedettséget szül.
  • Gyors és hatékony problémakezelés és megoldás.
  • Jó és hatékony kapcsolat, gördülékenyebb kiszolgálás.
  • Teljeskörű informáltság, a különleges törődés érzete.
  • Megértett igények és azok hatékony, szervezett, gyors kielégítése.
  • Célirányosabb marketing, kímélés a felesleges szóróanyagoktól.
  • Megbízhatóság érzet a kiváló időzítések miatt.
  • Hatékony kiszolgálásérzet.
  • Megértettség és figyelem hangulata.

 

Hatékonyság és átláthatóság a vezetőség érdekében

 

Minden vezető szereti átlátni és elemezhetővé tenni osztályának működését. Mai rohanó világunkban ez az igen időigényes és összetett folyamat számtalan hibalehetőséggel bír. Korszerű megoldások révén ez a folyamat csak növeli a vezetők - amúgy is magas - leterheltségét. Egységük átvilágítását néha globális szinten, máskor pedig aprólékosan kell tudni megoldaniuk. A Microsoft Dynamics CRM számos funkciója segíti ezek megvalósításában.

  • Az üzleti folyamatokat átláthatóvá követhetővé teszi.
  • Teljes körű ellenőrizhetőség és monitoring az alkalmazottak munkájától kezdve a legapróbb folyamatokig.
  • Naprakész, azonnali információnyerés a vállalati szekciókról, eseményekről szelektált lebontásban vagy globálisan
  • Hatékony segítség az elemzésekhez és munkafolyamatok korszerűsítéséhez.
  • A kereskedelmi - marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat - középvezetés teljes körű háttértámogatása az adott terület speciális elvárásainak megfelelően.
  • Globális elemezhetőség és ellenőrizhetőség a felsővezetésnek.
  • Újratervezhetőség és optimalizálási lehetőségek.
  • Megalapozott döntések támogatása.
  • Mérhetővé válnak az eddig nem látott részeredmények.

 

Professzionális megoldások teljes körű CRM-funkciókkal


 

A CRM moduljai

 

Microsoft Dynamics CRM – Értékesítés

 

A Microsoft CRM Értékesítés modulja megkönnyíti a potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartását, valamint az értékesítés eredményeinek mérését és előrejelzését. Segítségével a vállalat gyorsabban lezárhatja az értékesítési ügyleteket, valamint javíthatja a sikeres üzletkötések arányát és az ügyfélmegtartás szintjét

 

Microsoft Dynamics CRM – Ügyfélszolgálat

 

A Microsoft CRM Ügyfélszolgálat moduljával az ügyfélszolgálati ügyintézők teljeskörű támogatást nyújthatnak a vevők megkereséseinek és bejelentéseinek nyilvántartásától a kezdeti kapcsolatfelvételtől egészen a problémák megoldásáig, így biztosítva a vevők elégedettségét garantáló egységes és hatékony szolgáltatást.

 

Microsoft Dynamics CRM – Marketing

 

A Microsoft Dynamics CRM segítségével a marketing munkatársai könnyűszerrel kihasználhatják a rendelkezésre álló ügyféladatok előnyeit. Könnyebb együtt dolgozni az értékesítési kollegákkal, és könnyebb megítélni a marketingtevékenység sikerét. Általánosságban kijelenthető, hogy a Microsoft CRM alkalmas a direkt marketing feladatok ellátására, mivel az Ön által eddig is alkalmazott, már bevett munkamódszert követi.

 

Microsoft Dynamics CRM – Szolgáltatások ütemezése

 

A Microsoft CRM Szolgáltatásütemezés funkciójával az ügyfelek részére nyújtott szolgáltatások ütemezése úgy központosítható és automatizálható, hogy az időpontok lefoglalásának folyamata egyszerűbbé válik, javul az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások minősége. A Microsoft CRM egy újabb lehetőséget nyújt, vállalatának, hogy közelebb kerüljön ügyfeleihez és még precízebben bánjon erőforrásaival.

 

Egyedi megoldások

 

A Microsoft CRM maximálisan rugalmas, és az adott vállalat konkrét felépítéséhez igazítható. A felhasználói felület, az adatséma és az üzleti folyamatok mind módosíthatók a megoldásban található eszközökkel. A .NET keretrendszerre épülő Microsoft CRM lehetővé teszi új funkciók beépítését, illetve a vállalatirányítási rendszerekkel és webszolgáltatásokkal való integrációt.

 

 

 

 

 

 

 

     Informatikai tanácsadás, oktatás, egyedi szoftverfejlesztés, kis- és közepes vállalkozások ERP és CRM rendszereinek bevezetése.

CityByte zRt
1015 Budapest, Toldy Ferenc utca 80.
Tel: 06-1-478 0910
Fax: 06-1-478 0914
Mobil: 06-20-942-9960
E-mail: kiss.gyorgy@citybyte.hu © 2022 CityByte by TopSide