Microsoft Dynamics CRM - ügyfélkapcsolat - kezelési rendszer
Megoldás a hatékony ügyfélkezelésre
A Microsoft Dynamics CRM ügyfélkapcsolati-kezelési megoldással a vállalat sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat.
A Microsoft Dynamics CRM a világ legnagyobb szoftvergyártójának stratégiai terméke, melyet a tradicionális kereskedelmi folyamatok korszerűsítése érdekében alkottak meg. A szoftverben a széles körű üzleti tapasztalatok ötvöződtek a legmodernebb integrált, innovatív, kiforrott informatikai technológiával. A megoldás könnyen integrálható más üzleti rendszerekkel, és a vállalat növekedését követve rugalmasan bővíthető. |
|
A különböző vállalatok egyéni munkastílussal és sajátos kultúrával rendelkeznek, ráadásul ügyfélkapcsolataikat is eltérően kezelik. A Microsoft Dynamics CRM egy olyan rugalmas megoldás, amelyet gyorsan hozzá lehet igazítani a vállalat pillanatnyi igényeihez, miközben jól méretezhető platformjával képes követni az üzleti tevékenység bővülését. A felületek, űrlapok, riportok, munkafolyamatok testreszabásával a program teljes egészében a vállalat működéséhez igazítható és ezáltal a különböző ágazatokban tevékenykedő cégek részére is egyenértékű megoldást tud nyújtani. Legyen szó akár kereskedelemről, oktatásról, mezőgazdaságról, vagy a banki szektorról, ügyfeleink sikeresen használják az általunk eszközölt módosításokkal a Microsoft Dynamics CRM rendszert.
Napjaink bonyolult üzleti világát felgyorsult kommunikáció jellemzi, nehezebb versenyelőnyhöz jutni – megtartani - mint valaha. Az üzleti siker záloga az ügyfelek és a piac minél mélyebb megértése. Az eredményesség végső soron azon múlik, hogy a vállalat képes-e kellő gyorsasággal, szakértelemmel és magabiztossággal reagálni ügyfeleinek újabbnál újabb igényeire és versenytársainak állandóan változó stratégiájára. A szoftver feladata, hogy az információ technológia eszközeivel járuljon hozzá a felhasználó ügyfélkezelési folyamataihoz.
A MODERN ÜZLETI ELVÁRÁSOKNAK MEGFELELŐEN
Napjainkban alapfeltétellé vált a vállalati folyamatok ellenőrizhetősége, vezérelhetősége, mérhetősége, biztonságossága. A vállalatirányítási szokásokon, szabályzatokon és törvényi korlátozásokon túl, számtalan ki nem mondott elvárásnak is teljesülnie kell. A Microsoft Dynamics CRM átgondolt és kiforrt megalkotása révén, hatékonyan elégíti ki a legszigorúbb üzleti és döntéshozói igényeket is.
Globális lehetőségek
A rohamos piaci verseny és óriási egyesült piacok miatt, már középvállalkozások esetén sem elegendő a pusztán regionális szinten való üzletviteli gondolkodás. Leányvállalatokkal és közös tulajdonban lévő partnercégekkel kell dolgoznunk. A kisvállalkozások kivételével szinte már csak elvétve fordul elő, hogy cégünk raktározási egységei, irodái és területi képviseletei egy adott telephelyre összpontosuljanak. Az eltérő osztályok térségbeli elhelyezkedésének munkáját hatékonyan össze kell tudnunk komponálni.
Bevált technológiák egyesítése
A Dynamics CRM mint a Microsoft stratégiai terméke, tartalmazza mindazon technológiai megoldásokat, melyeket ma az informatika csúcsának tekinthetünk. A rendszer tervezésekor a világ legnagyobb szoftverfejlesztője valamennyi szükséges és ésszerű innovációs tapasztalatát és technikai megoldását egyesítette a Microsoft Dynamics CRM-ben.
Alkalmazkodik a felhasználó munkastílusához
Az esetek többségében a felhasználók nehezen barátkoznak meg egy új informatikai rendszerrel. Időt vesz igénybe a működés megtanulása, még hosszabb időt a spontán ösztönös működtetése. A Microsoft Dynamics CRM a jól megszokott színvilággal és más programoknál használt ismerős ikonokkal könnyíti meg a tájékozódást. A felhasználó nem egy ismeretlen kezelőfelülettel találkozik, már az első alkalommal sem. A szoftver számos kényelmi szolgáltatást és beágyazott lehetőséget kínál, hogy munkatársai a lehető legegyszerűbben és legrövidebb idő alatt ki tudják használni a program nyújtotta lehetőségeket.
Az Ügyfél szempontjából
Az erősödő piaci verseny vevőinkre és partnereinkre nézve rendkívül sok választási lehetőséget biztosít. Fontos, hogy új ügyfeleket tudjunk szerezni, a meglévőket pedig igyekeznünk kell megtartani. Partnereink belénk vetett hitét az határozza meg, miként vagyunk képesek elvárásaiknak megfelelni, igényeiket minél körültekintőbben kielégíteni.
Hatékonyság és átláthatóság a vezetőség érdekében
Minden vezető szereti átlátni és elemezhetővé tenni osztályának működését. Mai rohanó világunkban ez az igen időigényes és összetett folyamat számtalan hibalehetőséggel bír. Korszerű megoldások révén ez a folyamat csak növeli a vezetők - amúgy is magas - leterheltségét. Egységük átvilágítását néha globális szinten, máskor pedig aprólékosan kell tudni megoldaniuk. A Microsoft Dynamics CRM számos funkciója segíti ezek megvalósításában.
Professzionális megoldások teljes körű CRM-funkciókkal
A CRM moduljai
Microsoft Dynamics CRM – Értékesítés
A Microsoft CRM Értékesítés modulja megkönnyíti a potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartását, valamint az értékesítés eredményeinek mérését és előrejelzését. Segítségével a vállalat gyorsabban lezárhatja az értékesítési ügyleteket, valamint javíthatja a sikeres üzletkötések arányát és az ügyfélmegtartás szintjét
Microsoft Dynamics CRM – Ügyfélszolgálat
A Microsoft CRM Ügyfélszolgálat moduljával az ügyfélszolgálati ügyintézők teljeskörű támogatást nyújthatnak a vevők megkereséseinek és bejelentéseinek nyilvántartásától a kezdeti kapcsolatfelvételtől egészen a problémák megoldásáig, így biztosítva a vevők elégedettségét garantáló egységes és hatékony szolgáltatást.
Microsoft Dynamics CRM – Marketing
A Microsoft Dynamics CRM segítségével a marketing munkatársai könnyűszerrel kihasználhatják a rendelkezésre álló ügyféladatok előnyeit. Könnyebb együtt dolgozni az értékesítési kollegákkal, és könnyebb megítélni a marketingtevékenység sikerét. Általánosságban kijelenthető, hogy a Microsoft CRM alkalmas a direkt marketing feladatok ellátására, mivel az Ön által eddig is alkalmazott, már bevett munkamódszert követi.
Microsoft Dynamics CRM – Szolgáltatások ütemezése
A Microsoft CRM Szolgáltatásütemezés funkciójával az ügyfelek részére nyújtott szolgáltatások ütemezése úgy központosítható és automatizálható, hogy az időpontok lefoglalásának folyamata egyszerűbbé válik, javul az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások minősége. A Microsoft CRM egy újabb lehetőséget nyújt, vállalatának, hogy közelebb kerüljön ügyfeleihez és még precízebben bánjon erőforrásaival.
Egyedi megoldások
A Microsoft CRM maximálisan rugalmas, és az adott vállalat konkrét felépítéséhez igazítható. A felhasználói felület, az adatséma és az üzleti folyamatok mind módosíthatók a megoldásban található eszközökkel. A .NET keretrendszerre épülő Microsoft CRM lehetővé teszi új funkciók beépítését, illetve a vállalatirányítási rendszerekkel és webszolgáltatásokkal való integrációt.
|